Kampanie i Promocje

Knorr uwodzi smakiem w swojej najnowszej kampanii

Wtorek, 28 czerwca 2016
Czy smak może pomóc w znalezieniu miłości? Potwierdza to najnowsza kampania marki Knorr #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania.
By pokazać, jak istotną rolę odgrywa w naszym codziennym życiu smak, marka Knorr przeprowadziła filmowy eksperyment – połączono w pary nieznajome osoby o podobnych upodobaniach kulinarnych, a następnie zaproszono je na wspólny posiłek.

1.jpg


W efekcie tego eksperymentu powstał krótkometrażowy film promujący globalną kampanię Knorr #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania w reżyserii Tatii Pilievy (odpowiedzialnej za sukces filmu „First Kiss”): https://www.youtube.com/watch?v=xwx7NnPQ44U

2.jpg
Reżyseria: Tatia Pilieva / Produkcja: Pulse Films / Kreacja: MullenLowe

#MiłośćOdPierwszegoZasmakowania jest kolejnym filmem maki Knorr odwołującym się do roli smaku w naszym życiu. Poprzedni, zatytułowany „Najwspanialszy smak na świecie”, który pojawił się w 2015 roku w związku z Dniem Matki, obejrzało ponad 60 milionów osób na całym świecie.

Badanie na zlecenie marki Knorr

Na potrzeby kampanii #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania przeprowadzono także badanie na zlecenie marki Knorr1 na grupie 12 000 osób z 12 krajów świata. Dowodzi ono potęgi, jaką jest smak. Większość badanych dla smaku zrezygnowałaby z używania social mediów – 75%, 68% ankietowanych poświęciłoby prawo do głosowania, a 65% swoją karierę zawodową. Liczna grupa respondentów zrezygnowałaby także z seksu – 48%. Ponadto aż 78% ankietowanych uznało, że ich partner byłby dla nich bardziej atrakcyjny, gdyby miał podobne upodobania kulinarne.

Przechwytywanie.JPG


Innowacyjna aplikacja przygotowana we współpracy z IBM

3..jpgW ramach kampanii – we współpracy z firmą IBM – stworzona została specjalna aplikacja wykorzystująca możliwość przetwarzania, analizy oraz syntezy ogromnej ilości danych przy pomocy technologii kognitywnej. Umożliwia to użytkownikom odkrycie indywidualnego profilu smakowego oraz otrzymanie dedykowanych przepisów. Quiz „Spod jakiego jesteś smaku?” dostępny jest na stronie: www.przepisy.pl/magazyn/profile.





Globalna kampania marki Knorr


4..jpgNajnowsza kampania Knorr nawiązuje do globalnej strategii komunikacyjnej marki, mającej na celu zainteresowanie oraz wzbudzenie zaangażowania wśród nowej grupy odbiorców - pokolenia millenialsów, a więc ludzi młodych, ciekawych siebie i świata dookoła, którzy poprzez jedzenie pragną wyrazić swój charakter i styl życia, aktywnie korzystających z social mediów i wykorzystujących ich możliwości do dzielenia się swoimi kulinarnymi doświadczeniami z innymi.



O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie marki Knorr przez Edelman Berland. W globalnej ankiecie online udział wzięło ponad 12 000 osób z różnych krajów świata, w tym: Argentyny, Brazylii, Kanady, Chin, Francji, Niemiec, Indonezji, Meksyku, Filipin, Republiki Południowej Afryki, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych (w każdym z tych krajów przebadano ponad 1000 respondentów). Badanie przeprowadzone zostało w grudniu 2015 roku, a wyniki opierają się na odpowiedziach osób stanowiących reprezentatywną grupę badanych w każdym z krajów pod względem wieku, płci oraz rynku regionalnego.

O marce Knorr
Zamiłowanie do doskonałego smaku towarzyszy marce Knorr od samego początku, kiedy to w 1838 r. w miejscowości Heilbronn w południowo-zachodnich Niemczech Carl Heinrich Knorr zaczął wprowadzać w życie swoje kulinarne pomysły. Począwszy od kultowych kostek bulionowych po doskonale znane konsumentom fixy, każdego dnia Knorr chce dostarczać kulinarnych inspiracji i proponować najwyższej jakości produkty. Tworzy je i doskonali ponad 300 szefów kuchni z całego świata, reprezentujących 48 narodowości, będących ekspertami w swojej dziedzinie. Korzystają oni ze składników najwyższej jakości, o które Knorr dba od samego początku, kiedy to wzrastają i dojrzewają na polu w pełnym słońcu, na bogatych i żyznych terenach, z zachowaniem troski o środowisko, przez proces suszenia, aż po gotową kompozycję w końcowym produkcie. Wierzymy, że dzięki zrównoważonemu rolnictwu produkty Knorr smakują lepiej. Ich smak docenia każdego dnia ponad 320 milionów konsumentów z 87 krajów świata.





1 Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie marki Knorr i Edelman Berland w grudniu 2015, poprzez ankietę internetową na grupie 12 123 osób z: Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Indonezji, Niemiec, Francji, Kanady, Meksyku, RPA, Filipin, Argentyny i Chin (n= 1000 respondentów dla każdego kraju. We wszystkich krajach próba jest reprezentatywna ze względu na wiek, płeć, region).


tagi: Knorr , kampania , #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania ,