W ramach akcji przygotowano 30- i 60-sekundowe spoty zachęcające do wzięcia udziału w konkursie. Reklamy będą emitowane w Internecie (pre-roll na YouTube i w innych serwisach społecznościowych) i w wybranych kinach.
W krajach objętych kampanią pojawią się też reklamy outdoorowe (citylighty i reklama wielkoformatowa), a także materiały in-store. Kampania online obejmuje reklamę display i działania w social media. W Polsce w działania zaangażowano vlogerów z kanału Hej, Łobuzy. Przygotowano również sesję zdjęciową.
Na stronie
www.theswordplay.com użytkownicy mogą zmierzyć się z kreatywnym zadaniem i walczyć o nagrody. Co 10 dni publikowane będą fragmenty spotu Wilkinsona. Zadaniem osób biorących udział w kolejnych rundach jest dopisanie dialogów pomiędzy bohaterami wideo.
Na zwycięzców każdej z rund czeka telewizor HD z kinem domowym Blu-ray oraz kamery GoPro Hero. Aby zdobyć nagrodę główną, należy okazać dowód zakupu produktu marki. Konkurs potrwa do 1 sierpnia.
- Kreacja, przygotowanie oraz treści na fan page’u: Lubię to – Linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska)
- Planowanie, zakup mediów oraz działania samplingowe w kinach sieci Multikino: MEC