Kampanie i Promocje

Innowacyjne Familijne 2GO w kampanii reklamowej

Piątek, 20 maja 2016
20 maja wystartowała kolejna kampania reklamowa marki Familijne, promującą innowacyjne, indywidualnie pakowane wafelki Familijne 2GO. Działania w telewizji, Internecie, radiu i prasie kobiecej potrwają do końca czerwca br.
Marka Familijne w najnowszej kampanii promuje innowacyjne, indywidualnie pakowane wafelki Familijne 2GO - jedyne na rynku wafle rodzinne do wygodnej konsumpcji poza domem. Reklama prezentuje nowość, a także nowe okazje spożycia produktów marki. 30-sekundowy spot pokazuje Familijne 2GO jako idealnego towarzysza rodzinnych wycieczek, a wszystko w rytmie hitu I love Rock & Roll.

Spot reklamowy będzie emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Równolegle ruszą aktywności w Internecie: kampania odsłonowa oraz działania w serwisach YouTube, VoD i Facebook. Zaplanowano również lokowanie produktów w telewizji śniadaniowej, sponsoring radiowy i aktywności reklamowe w prasie konsumenckiej.

Strategię i kreację przygotowała agencja SohoSquare, za działania w kanale digital i mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję jest odpowiedzialny dom produkcyjny RedWorks. Kampania potrwa od 20 maja do końca czerwca br.

https://youtu.be/V9QCvlt5CtU
www.familijne.pl


tagi: Colian , Familijne 2GO , wafelki ,