Z rynku FMCG

Dystrybutorzy Hochland Polska na Mauritiusie!

Piątek, 12 lutego 2016
Dystrybutorzy Hochland Polska, którym udało się zrealizować wynik zakupowy w ramach programu „Poznaj smak raju”, odwiedzili Mauritius.
W wyprawie wzięło udział 40 osób, przedstawicieli kadry zarządzającej Dystrybutorów Hochland Polska. Zasady programu „Poznaj smak raju” zostały ogłoszone w czerwcu ubiegłego roku podczas Konferencji Sprzedaży Hochland Polska „Przyspiesz z nami”. Wówczas w ramach konferencji premierę miał nowy koncept serów topionych Hochland oraz program wsparcia sprzedaży. Działania objęły 5000 sklepów i trwały do grudnia. W tym czasie sery topione Hochland były wspierane marketingowo, głównie za pomocą reklam telewizyjnych, kinowych oraz na nośnikach outdoorowych, aktywności realizowane były także w Internecie, na największych portalach i przy pomocy szeroko zakrojonych działań PR. Kampania dotarła do 8 milionów osób z grupy docelowej. Dział Sales Support Hochland Polska przygotował  różnorodne materiały POS (cenówki, listwy z przepisami, podstawki). Równolegle zaplanowano osobne działania skierowane do dystrybutorów, sklepów oraz konsumentów. Każdy Dystrybutor Hochland Polska otrzymał zaproszenie do udziału w programie „Poznaj smak raju” i indywidualny cel sprzedażowy, a nagrodą za jego zrealizowanie była wyprawa na Mauritius.

W ramach wyprawy uczestnicy poznali uroki Mauritiusa. To wyspa, która obfituje w piękne krajobrazy, rajskie błękitne laguny i piaszczyste plaże. To także fantastyczna kuchnia, uważana za jedną z najlepszych w rejonie Oceanu Indyjskiego oraz niezwykłe bogactwo fauny i flory. Na wyspie spotkać można olbrzymie żółwie oraz około 700 endemicznych gatunków roślin. Kultura Mauritiusa emanuje niezwykłym bogactwem i jest barwnym tyglem, w którym mieszają się wpływy wielu grup etnicznych i religii. Obok siebie żyją Hindusi, Kreole, Afrykanie, Malgasze oraz potomkowie francuskich i angielskich kolonistów. Grupy koegzystują w niezwykłej symbiozie, a pełna harmonii jakość jaką tworzą, sprawia, że Mauritius uchodzi za jedno z najbardziej interesujących kulturowo miejsc na świecie.

Wizyta na Mauritiusie była doskonałym sposobem na pozyskanie pozytywnej energii po intensywnej współpracy w ramach programu „Poznaj smak raju”. Dystrybutorzy Hochland Polska wrócili zadowoleni i z niecierpliwością czekają na kolejną odsłonę programu motywacyjnego.



tagi: Hochland Polska , Poznaj smak raju , dystrybutorzy ,