Kampanie i Promocje

Marka Harnaś startuje z 10-tą edycją największej piwnej promocji „Milioner”

Poniedziałek, 01 lutego 2016
1 lutego rusza jubileuszowa 10. edycja piwnej promocji „Harnaś Miliony Piw Rozdaje”. Jest to największa tego typu promocja na rynku pod względem łącznej puli nagród dla konsumentów we wszystkich jej edycjach, która przekroczyła już 40 milionów piw. Promocji towarzyszy komunikacja w punktach sprzedaży oraz kampania telewizyjna.
Promocja „Harnaś Miliony Piw Rozdaje” swoją popularność zawdzięcza prostej mechanice. Każdy, kto pod kapslem lub kluczykiem zakupionego opakowania tej marki znajdzie napis: „Harnaś 2016” otrzyma w nagrodę kolejną puszkę piwa.

Z okazji okrągłej rocznicy istnienia promocji powstał nowy 15-sekundowy spot utrzymany w charakterystycznej dla marki konwencji animacji. Spot przypomina zasady promocji oraz pokazuje rozpoczęcie rozlewu promocyjnych wariantów piwa Harnaś w wysokogórskim browarze. W reklamie występuje bohater marki – Harnaś, który po raz kolejny będzie dzielić się z konsumentami milionami piw, ukrytymi pod promocyjnym kapslem lub kluczykiem.

- Marka Harnaś jako pierwsza na rynku piwnym, już 10 lat temu, zaproponowała swoim konsumentom promocję, w której do wygrania co roku są miliony piw. Promocja cieszyła i cieszy się ogromną popularnością zarówno wśród konsumentów jak i detalistów – podsumowuje Łukasz Kwiatkowski, senior brand menedżer marki Harnaś.

Kampania będzie widoczna w największych ogólnopolskich stacjach TV. Za kreację kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction. 15-sekundowy spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Autorem animacji jest studio AlienFX.


tagi: Harnaś , Milioner , Harnaś Miliony Piw Rozdaje ,