Z rynku FMCG

Cisowianka po raz siódmy z tytułem Superbrands

Piątek, 27 listopada 2015
Już po raz siódmy z rzędu Cisowianka otrzymała zaszczytny tytuł Superbrands. Pokazuje to wielką siłę marki na rodzimym rynku oraz ogrom sympatii konsumentów jakim jest obdarzana. Wielkim sukcesem jest już zdobycie jednego tytułu Superbrand a utrzymać się na szczycie przez siedem lat może jedynie marka, której jakość i pozycja są niepodważalne.
Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce, które uwzględnia wszystkie istotne marki w każdej z badanych branż. Bierze pod lupę ponad 2 300 marek konsumenckich. Badanie realizowane jest przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie ponad 15 000 respondentów.

tt.jpg


Uroczysta, jubileuszowa 10-ta Gala Superbrands podczas, której wręczone zostaną statuetki najlepszym markom na rynku odbędzie się 17 maja 2016 roku.



fot: cisowianka.pl
źródło: cisowianka.pl

tagi: Cisowianka , Superbrands , badanie , rynek , konsumenci ,