Konkursy i loterie

Nagroda internautów dla raportu społecznego

Wtorek, 24 listopada 2015
Firmy społecznie odpowiedzialne swoje działania na rzecz społeczeństwa, środowiska, ładu korporacyjnego prezentują cyklicznie w raportach społecznych, nazywanych także raportami CSR czy zrównoważonego rozwoju. Co roku najlepsze z nich wyłaniane są w konkursie Raporty Społeczne. Swoją nagrodę przyznają również internauci. W tegorocznej edycji glosowanie trwa do 2 grudnia.
W 9. edycji konkursu Raporty Społeczne, organizowanego przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu, firmy Deloitte i SGS, głosy na swoich faworytów do nagrody internatów można oddawać do 2 grudnia przez formularz dostępny na stronie:


- Głosowanie internautów jest oddaniem decyzji szerokiemu gronu interesariuszy firm, którzy takie raporty przygotowali. W ten sposób mogą oni wyrazić swoje poparcie dla podejmowanych przez nie działań. Ta kategoria, ale i w ogóle cały konkurs, stwarza również okazję do budowania większej świadomości konsumenckiej i znaczenia transparentności w biznesie. Nie tylko promuje dokonania firm w zakresie społecznej odpowiedzialności, ale i umożliwia ich porównanie. Przygotowanie dobrego raportu wymaga sporo pracy i dużego zaangażowania. Warto to docenić oddając swój głos na konkretny raport - mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Do 9. edycji konkursu Raporty Społeczne zostało zgłoszonych 37 raportów. Pełne zestawienie sprawozdań znajduje się w bibliotece raportów dostępnych pod linkiem: http://raportyspoleczne.pl/biblioteka-raportow/.

Lista firm, organizacji, które zgłosiły raporty do tej edycji konkursu:
 
•    ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych
•    ArcelorMittal Poland
•    Bank Millennium S.A.
•    Bank Zachodni WBK S.A.
•    Castorama Polska Sp. z o.o.
•    CEMEX Polska Sp. z o. o.
•    Coca-Cola HBC Polska Sp. z.o.o.
•    Comarch
•    EDF Polska
•    ENEA S.A.
•    Energa SA
•    Fabryka Komunikacji Społecznej
•    Grupa LOTOS S.A.
•    Grupa Raben
•    Grupa Żywiec S.A.
•    ICP Group SA
•    ING Bank Śląski S.A.
•    Kompania Piwowarska S.A.
•    Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A.
•    Operator Gazociągow Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
•    Orange Polska
•    Pelion S.A.
•    PGE Polska Grupa Energetyczna
•    Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.
•    Grupa Kapitałowa Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo
•    Polskie LNG S.A.
•    Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA
•    PROFES sp. z o.o. sp.k.
•    Roche Polska Sp. z o.o.
•    Rossmann SDP Sp. z o.o.
•    RWE Polska
•    Schenker Sp. z.o.o.
•    Signal Group
•    Tauron Polska Energia S.A.
•    Tesco Polska Sp. z.o.o.
•    Urząd m.st. Warszawy
•    Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy
 
Konkurs Raporty Społeczne organizowany jest od 2007 roku, a jego celem jest szerzenie idei raportowania pozafinansowego i pokazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Jury wyróżnia firmy, które podejmują dialog z interesariuszami i w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny prezentują swoje dokonania w publikowanych raportach. Obok nagrody jury i internautów przyznawana jest nagroda dziennikarzy, a także Ministerstwa Gospodarki. Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszeni 7 grudnia podczas konferencji „Raporty Społeczne 2015”, która odbędzie się w siedzibie warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (więcej informacji o wydarzeniu już wkrótce na portalu odpowiedzialnybiznes.pl).

RS_Banner2015_350x350_glosowanie.jpg


Lista laureatów ubiegłej edycji konkursu Raporty Społeczne: http://raportyspoleczne.pl/edycje/raporty-spoleczne-2014/.


tagi: nagroda internautów , raport społeczny ,