Kampanie i Promocje

Brackie Pils - nowe piwo efektem polsko-czeskiej współpracy

Poniedziałek, 16 listopada 2015
Ruszyła druga odsłona komunikacji nowego piwa Brackie Pils. Pod hasłem „Polsko-czeski kunszt piwowarski” marka podkreśla wyjątkową recepturę piwa, która łączy polski słód i czeski chmiel żatecki.
We wrześniu tego roku Grupa Żywiec wprowadziła na rynek piwo - Brackie Pils, efekt polsko-czeskiej współpracy browarników i ich kunsztu piwowarskiego. Jego receptura połączyła to, co polscy i czescy konsumenci cenią najbardziej: pełny i bogaty smak piw polskich oraz aromatyczność pilzneńskich piw czeskich.

Piwo Brackie Pils powstaje z polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. To tym składnikom marka zawdzięcza swój unikalny smak. - Aby podkreślić wyjątkowe, polsko-czeskie korzenie Brackiego Pils, w pierwszej odsłonie kampanii pojawiły się wizerunki dwóch piwowarów, autorów receptury – przypomina Magdalena Tondera Kierownik ds. grupy marek w Grupie Żywiec. - Teraz chcemy przypomnieć konsumentom wyjątkowy skład naszego piwa, któremu zawdzięcza swój polsko-czeski charakter.

Komunikacja obejmuje nośniki zewnętrzne w woj. śląskim, opolskim i dolnośląskim. Kampanię przygotowała agencja Just, a za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR.



tagi: Grupa Żywiec , Brackie Pils , piwo, ,