Z rynku FMCG

Nestlé Purina partnerem strategicznym projektu Adopciaki.pl

Piątek, 09 października 2015
Nestlé Purina została partnerem strategicznym programu Adopciaki.pl. Do końca października marka prowadzi dwumiesięczną akcję „Micha dla zwierzaka, dom dla Adopciaka”, która wspiera bezpieczną adopcję psów i kotów z objętych programem domów tymczasowych.
Adopciaki.pl to realizowany przez fundację Viva! program odpowiedzialnej adopcji, który ma zapewnić maksymalne bezpieczeństwo ludzi i zwierząt. Wyszukiwarka na stronie internetowej pozwala określić cechy przyszłego ulubieńca i na tej podstawie proponowane jest zwierzę do adopcji. Każde z wytypowanych zwierząt przebywa od min. trzech tygodni w domu tymczasowym, pod opieką i stałą obserwacją przeszkolonych przez COAPE wolontariuszy VIVA! (doradców adopcyjnych). Zwierzę jest przebadane weterynaryjnie, zdiagnozowane behawiorystycznie i ma dopasowaną przez specjalistę dietetyki weterynaryjnej karmę Purina, która stanowi część pakietu na start każdego Adopciaka. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo, przed adopcją przyszły opiekun wypełnia ankietę, odbywa rozmowę z doradcą, a także spotyka zwierzę.

– W Nestlé Purina, nasza miłość i szacunek do zwierząt wykraczają poza ich żywienie, przekładając się na troskę o ich ogólny dobrostan. Dlatego zaangażowanie w projekt Adopciaki.pl jest dla nas niezwykle ważne – mówi Janusz Łukoszek, dyrektor sprzedaży Nestlé Purina PetCare.

W ramach akcji „Micha dla zwierzaka, dom dla Adopciaka”, 1 proc. ze sprzedaży zrealizowanej przez Nestlé Purina w okresie 1 września – 31 października br. zostanie przeznaczony na wsparcie programu. Akcję wspierają partnerzy handlowi Purina, m.in.: Alma, Aquael Zoo, Carrefour, Fera.pl, E.Leclerc, Makro, Maxi Zoo, Selgros Cash & Carry, Tesco. Maxi Zoo udostępnił pro bono powierzchnię w sklepie, narzędzia digital, reklamę w Maxi Zoo Journal, aby wspierać problemu walki z bezdomnością. Obie firmy połączyła miłość i chęć niesienia pomocy  zwierzętom. Pełna lista partnerów jest dostępna na stronie internetowej: www.purina.pl/adopciaki.

Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie internetowej www.adopciaki.pl.


tagi: Nestlé Purina , partner strategiczny , projekt , adopciaki.pl , micha dla zwierzaka , dom dla Adopciaka ,