Adopciaki.pl to realizowany przez fundację Viva! program odpowiedzialnej adopcji, który ma zapewnić maksymalne bezpieczeństwo ludzi i zwierząt. Wyszukiwarka na stronie internetowej pozwala określić cechy przyszłego ulubieńca i na tej podstawie proponowane jest zwierzę do adopcji. Każde z wytypowanych zwierząt przebywa od min. trzech tygodni w domu tymczasowym, pod opieką i stałą obserwacją przeszkolonych przez COAPE wolontariuszy VIVA! (doradców adopcyjnych). Zwierzę jest przebadane weterynaryjnie, zdiagnozowane behawiorystycznie i ma dopasowaną przez specjalistę dietetyki weterynaryjnej karmę Purina, która stanowi część pakietu na start każdego Adopciaka. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo, przed adopcją przyszły opiekun wypełnia ankietę, odbywa rozmowę z doradcą, a także spotyka zwierzę.
– W Nestlé Purina, nasza miłość i szacunek do zwierząt wykraczają poza ich żywienie, przekładając się na troskę o ich ogólny dobrostan. Dlatego zaangażowanie w projekt Adopciaki.pl jest dla nas niezwykle ważne – mówi Janusz Łukoszek, dyrektor sprzedaży Nestlé Purina PetCare.
W ramach akcji „Micha dla zwierzaka, dom dla Adopciaka”, 1 proc. ze sprzedaży zrealizowanej przez Nestlé Purina w okresie 1 września – 31 października br. zostanie przeznaczony na wsparcie programu. Akcję wspierają partnerzy handlowi Purina, m.in.: Alma, Aquael Zoo, Carrefour, Fera.pl, E.Leclerc, Makro, Maxi Zoo, Selgros Cash & Carry, Tesco. Maxi Zoo udostępnił pro bono powierzchnię w sklepie, narzędzia digital, reklamę w Maxi Zoo Journal, aby wspierać problemu walki z bezdomnością. Obie firmy połączyła miłość i chęć niesienia pomocy zwierzętom. Pełna lista partnerów jest dostępna na stronie internetowej:
www.purina.pl/adopciaki.
Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie internetowej
www.adopciaki.pl.