Kampanie i Promocje

Rusza zapowiadana kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Poniedziałek, 05 października 2015
Na początku października wystartowała kolejna w tym roku telewizyjna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tym razem na jej potrzeby przygotowane zostały spoty dedykowane nowej linii produktów– parówkom z szynki z Chrzanowa. Spoty o długości 30, 15 i bilbordy sponsorskie 8 sek. emitowane będą przez cały październik na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych.
W kolejnej kampanii marki po raz kolejny spotykamy sympatycznego Mistrza Masarstwa, który tym razem wprost z Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin przenosi się do niezwykłego domu i towarzyszy podczas śniadania zakręconej rodzince, która może dzięki niemu zajadać się – pysznymi parówkami z szynki z Chrzanowa. To, ciepła magiczna opowieść, która przywidzi na myśl radość ze wspólnych posiłków i bycia razem.

Reklamowana nowość w ofercie producenta – parówki z Chrzanowa dostępne są aż w jedenastu wersjach smakowych w tym także w oryginalnej kompozycjach: szynki z gęsiną, wołowiną lub cielęciną czy filetem z kurczaka. Ich dodatkową zaletą jest to, że nie zawierają glutenu, fosforanów i sztucznych barwników. A dzięki temu, że są wędzone i pasteryzowane, jak domowe przetwory z czasów naszych babć, mają niepowtarzalny smak.
 
Spoty o długości 30 i 15 sek. oraz bilbordy sponsorskie 8 sek. można będzie oglądać od 1 października br. w telewizjach ogólnopolskich i popularnych kanałach tematycznych.

Celem realizowanych działań reklamowych jest budowa marki i kompetencji Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.
 
- Konsekwentnie realizujemy strategię budowania silnej i konkurencyjnej marki w oparciu o produkty najwyższej jakości. Naszym nadrzędnym celem jest wyjść na pozycję lidera – mówi Krzysztof Kania, Prezes Zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja Henyo Behrendt. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.

Link (do spotu): https://www.youtube.com/watch?v=T5453sOf4_w



tagi: Chrzanowska Manufaktura Wędlin , telewizyjna kampania , parówki z szynki ,