Kampanie i Promocje

Żubr się wychyla - rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr

Czwartek, 30 lipca 2015
Żubr nie zwalnia tempa. Właśnie rusza kolejna kampania najpopularniejszego piwa w Polsce. W nowym spocie aktywny i odpowiedzialny Żubr wkracza do akcji w najbardziej odpowiednim momencie, by po raz kolejny chronić przed niebezpieczeństwem zwierzęta zamieszkujące puszczę. Spot kończy się zabawną i dwuznaczną puentą „Wychylenie jednego Żubra daje lepszy efekt niż pozostałych gatunków”.
Dowcipne hasła z reklam naszego piwa nie raz przeszły do codziennego języka piwoszy, mamy nadzieję, że tak będzie i tym razem. Puenta najnowszego spotu jest, jak zawsze, dwuznaczna i zabawna. Z jednej strony odnosi się do opowiedzianej historii mieszkańców puszczy z drugiej zaś do naszego piwa. - mówi Szymon Skoczylas, menedżer marki Żubr.    

Nowa kampania Żubra rozpoczyna się już w sierpniu. Oprócz spotu działania prowadzone będą również w digitalu i social mediach. Żubr pojawi się także na billboardach w wybranych miastach w Polsce. Kampania potrwa do grudnia.

Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Białowieży odpowiada agencja PZL oraz Iwo Zaniewski, który wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania digital agencja odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.


źródło: kp.pl


tagi: Kampania Piwowarska , Żubr , nowa kampania reklamowa , piwo ,