Już po raz czwarty CHEP Polska zdecydowało się na zmierzenie poziomu satysfakcji swoich klientów metodą NPS.
Jakość, serwis i dział obsługi klienta to obszary współpracy bardzo wysoko ocenione przez partnerów biznesowych CHEP Polska. Wynik tegorocznego badania metodą NPS wskazał, iż średni poziom zadowolenia w tym zakresie wynosi ponad 85 procent. Ponad 80 % klientów CHEP widzi firmę jako strategicznego partnera biznesowego. Niezwykle wysoko w badaniu, klienci ocenili również dział obsługi klienta CHEP (Account Management), wskazując na jego szybki, sprawny i profesjonalny serwis. Poziom satysfakcji w tym obszarze wyniósł aż 90%.
Tegoroczny wynik badania satysfakcji klientów jest imponujący, najbardziej satysfakcjonujące jest jednak to, że zadowolenie klientów z naszych usług już od lat utrzymuje się na wysokim poziomie. Taki wynik nie mógłby zostać osiągnięty bez solidnych podstaw jakie zbudowaliśmy przez 15 lat na rynku polskim, a przede wszystkim dzięki zgranemu i ambitnemu zespołowi, który na co dzień opiekuje się i wspiera naszych klientów –
mówi Kinga Di Salvo, Country General Manager, CHEP Polska i kraje bałtyckie.
Dzięki cykliczności badania jesteśmy w stanie ocenić jak na przestrzeni lat plasuje się poziom satysfakcji klientów z naszych usług. Pomimo bardzo wysokich ocen nie spoczywamy na laurach, wciąż rozwijając i ulepszając nasze usługi. W zeszłym roku otworzyliśmy kolejne, 6-te już centrum serwisowe, w tym roku przekroczyliśmy pułap 9.000 punktów dystrybucyjnych na terenie całego kraju, z którymi współpracujemy oraz wydaliśmy naszym klientom ponad 17 milionów palet –
podkreśla Kinga Di Salvo.
Tak wysoki poziom satysfakcji z usług firmy jest sygnałem, że procesy operacyjne w CHEP są dobrze zaprojektowane i wdrożone. Jest to również silna mobilizacja do dalszego rozwoju i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, tak aby wzmacniać rolę firmy jako strategiczneg partnera rynkowego w łańcuchu dostaw.
Badanie satysfakcji co roku jest przeprowadzane metodą NPS (Net Promoter Score), która w sposób prosty i szybki mierzy to, co wydawałoby się nieuchwytne - emocje klientów, ponieważ poprzez NPS klient wyraża swoje przywiązanie do marki lub jego brak. Pomiar przeprowadzany jest na dwóch grupach klientów CHEP: użytkownikach palet czyli producentach FMCG oraz sieciach dystrybucji, które otrzymują towar na paletach CHEP. Każda grupa badana jest oddzielnie, ponieważ często współpraca między CHEP a poszczególnymi firmami przebiega na różnych płaszczyznach. Metodologia i wskaźnik lojalności i zadowolenia klientów mierzone są w skali od 1 do 10.
FIRMA CHEP jest światowym liderem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań w zakresie zarządzania paletami. Założona w 1945 roku, działa aktualnie w ponad 50 krajach świata świadcząc usługi największym globalnym firmom z sektora dóbr konsumpcyjnych. Właścicielem firmy jest Grupa Brambles Limited notowana na australijskiej giełdzie papierów wartościowych. Do Grupy Brambles należą oprócz CHEP - IFCO, Pallecon, Transpac oraz Ferguson Group.
CHEP oferuje usługę poolingu palet, która polega na współużytkowaniu stałej jakości palet
i kontenerów przez wielu klientów. Pooling jest strategicznym rozwiązaniem biznesowym dla firm, które chcą ograniczyć wydatki kapitałowe i poprawić działanie łańcucha dostaw. Rozwiązania logistyczne CHEP są przyjazne dla środowiska i pomagają chronić produkty klientów poprzez połączenie wieloletniego doświadczenia oraz ogromnej bazy aktywów.
CHEP zatrudnia ponad 9,5 tys. pracowników, zarządza blisko 250 milionami palet. W Europie CHEP posiada ponad 400 magazynów serwisowych palet. CHEP w Polsce istnieje od 15 lat, a z jego systemu korzysta ponad 550 przedsiębiorstw, w tym firmy polskie, jak i koncerny międzynarodowe. Aktualnie CHEP Polska wydaje rocznie ponad 15 mln palet swoim klientom w Polsce oraz odbiera palety z ponad 9.000 punktów dystrybucyjnych. Palety podlegają inspekcji i naprawie w Centrach Serwisowych – Kampinos, Radom, Świętochłowice, Gądki, Bydgoszcz, Niewiadów.
Za swoje zaangażowanie we wdrażanie idei zrównoważonego rozwoju firma otrzymała nagrody: Przedsiębiorca Efektywny Surowcowo 2013 oraz Promotor Ekologii 2015. W 2015 roku firma CHEP Polska otrzymała także tytuł Gazeli Biznesu przyznawany przez dziennik gospodarczy Puls Biznesu.
Więcej informacji na:
www.chep.com