Tego lata swoją premierę ma trzeci wariant Desperadosa - NOCTURNO. Znane połączenie piwa i tequili zostało wzmocnione smakiem blended spirits. Czym jest ten tajemniczy składnik? To mix ciemnego rumu wytwarzanego z trzciny cukrowej i mezcalu – meksykańskiej wódki z agawy.
Desperados Nocturno to propozycja dla wszystkich, którzy nocami przemierzają miasto w poszukiwaniu nowych inspiracji i niepowtarzalnych wrażeń. Idąc zawsze pod prąd, łamią schematy i nigdy nie odpuszczają, ponieważ wiedzą, że za każdymi drzwiami może właśnie kręcić się impreza. To dla nich Desperados Nocturno rozkręca noc i pozwala otworzyć się na intensywność imprezowych doznań.
W lipcu i sierpniu Desperados Nocturno wyruszy śladami letnich imprez i pojawi się w kilkudziesięciu miastach w całym kraju. W specjalnej strefie Desperadosa Nocturno będzie można poznać nowy wariant.
- Będziemy podążać za naszymi konsumentami podczas ich wakacyjnych wypraw. Planujemy dotarcie do kilkuset tysięcy fanów marki i nowych odbiorców. Zależy nam na tym, aby przedstawić im nie tylko nowy smak, ale też ideę nowego wariantu. - mówi Anna Wood, senior brand manager marki Desperados. - Dlatego zaczynamy naszą akcję od Open’er Festival, największej imprezy lata. Szukajcie strefy Desperadosa Nocturno w największych polskich miastach i najfajniejszych wakacyjnych miejscówkach”.
Wprowadzenie nowego wariantu marki wspierać będzie kampania prowadzona we wszystkich kanałach komunikacji: telewizji, Internecie, prasie i mobile, a także na nośnikach outdoorowych i w punktach sprzedaży.
Desperados Nocturno to trzeci, obok Desperados i Desperados Red, wariant marki. Od początku lipca dostępny będzie w sklepach w całej Polsce w opakowaniach: butelkach 400 ml oraz puszkach 500 ml. Zawartość alkoholu – 6%.