Wiadomości

Nowy Dyrektor Marketingu sieci POLOmarket

Poniedziałek, 25 maja 2015
Krzysztof Szultka, kierujący wcześniej działami marketingu między innymi w sieciach NEONET i KOMFORT, objął z końcem kwietnia stanowisko Dyrektora Marketingu polskiej sieci supermarketów POLOmarket.
Krzysztof Szultka posiada kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla dużych sieci detalicznych z różnych branż, przy efektywnym wykorzystywaniu szerokiego spektrum narzędzi komunikacyjnych dostępnych w  obszarze  ATL, BTL, PR oraz e-marketingu.

Nowy dyrektor marketingu odpowiedzialny będzie całościowo za strategię marketingową i komunikację POLOmarketu oraz wszystkie działania zbieżne z misją sieci opartą na idei „ulubionego sklepu”.

Grupa POLOmarket jest liderem na krajowym rynku polskich sklepów spożywczych. Strategia sieci na najbliższe lata zakłada budowanie nowoczesnych supermarketów, spełniających oczekiwania coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów. Kategoria, w której POLOmarket odgrywa już bardzo ważną rolę, będzie wzrastać, dlatego też spółka planuje rozszerzenie grup i kategorii produktów z segmentu aspiracyjnego i jakościowego.


tagi: Polomarket , Krzysztof Szultka , dyrektor marketingu ,