Z rynku FMCG

Słomka ptysiowa Brześcia w Biedronce

Czwartek, 23 kwietnia 2015
Od 7 maja we wszystkich sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200 g). Jest to element dalszej ekspansji producenta kruchych przekąsek z Brześcia Kujawskiego w sieciach supermarketów.
Flagowy produkt marki Brześć pojawi się na półkach popularnej sieci handlowej w ramach akcji in- out. Słomka ptysiowa z cukrem, jak również inne kruche oraz drożdżowe wyroby firmy, gości już od dłuższego czasu na półkach sklepowych takich sieci jak Lewiatan, POLOmarket, Mila, Eko czy Tesco.

- Cieszymy się z faktu, że nasze produkty poprzez akcję in-out będą mogły dotrzeć do jeszcze większej rzeszy konsumentów. Pomimo tego, że niemała część naszej produkcji jest przeznaczana na eksport, to oczywiście nie zapominamy o rozwoju marki na terenie kraju, regularnie pojawiając się w kolejnych sklepach sieci handlowych – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy firmy Brześć.

Słomka ptysiowa z cukrem jest słodką przekąską, sprawdzającą się jako idealny dodatek do kawy czy herbaty. Obok groszku ptysiowego jest flagowym produktem firmy Brześć, która na polskim rynku działa już pod ponad 30 lat. Firma zajmuje się produkcją tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobów cukierniczych. Posiada m.in. certyfikat BRC, symbolizujący najwyższy poziom produkowanej żywności.

tagi: brześć , biedronka , słomka ptysiowa z cukrem ,