Wywiady

Trzy pytania do Bogusława Kowalskiego, Prezesa Zarządu Grupy Kapitałowej Graal

Środa, 18 marca 2015
Z okazji 25-lecia firmy na rynek została wprowadzona nowa marka konserw rybnych SuperFish Prestige...


Marka SuperFish Prestige uzupełnia nasze portfolio. Produkty te adresowane są do osób ceniących jakość i poszukujących nowych niespotykanych smaków w produktach rybnych. Wśród konserw pod tą marką nasi konsumenci znajdą filety z makreli bez skóry, polędwice z łososia i tuńczyka połączone z ciekawymi sosami, np. mozarella, czy z pastą pesto. Bardzo dobre przyjęcie pierwszych produktów z serii Prestige przez konsumentów zachęciło nas do dalszego rozwijania nowej marki i wprowadzania do niej produktów nie tylko w puszkach. Obecnie marka SF Prestige obejmuje 36 produktów w tym łososie wędzone, galarety z ryb słodkowodnych i sardynki z mórz północnych.

Polski konsument poszukuje produktów z kategorii premium. Czy rynek rybny nadal jako głównego kryterium nie stawia ceny a dopiero w dalszej kolejności jakości czy niebanalnego smaku?

Polski rynek rybny jest bardzo zróżnicowany. Sukcesem naszej Grupy jest fakt, że dbamy o zrównoważone portfolio asortymentowe. Dzięki temu możemy zaoferować zarówno produkty adresowane do klientów bardzo wrażliwych na cenę, jaki i tych, dla których głównym kryterium wyboru jest np. ciekawy smak. Musimy pamiętać, że rośnie znaczenie grupy konsumentów młodych bardziej zamożnych, którzy podróżują po świecie i są otwarci na nowości. My zadaliśmy sobie pytanie co możemy tym osobom zaoferować, czy mamy w ofercie takie produkty, po które będą chcieli sięgać. Myślę, że podobne pytania zadają sobie właściciele sklepów, którzy aktywnie podchodzą do poszukiwań nowych nabywców. Odpowiedzią jest marka SF Prestige. Liczymy, że zdobędzie ona zaufanie naszych konsumentów, którzy z nową marką pozostaną na długie lata.

Jak będziecie wspierać rozwój nowej marki premium?

Bardzo starannie budujemy siłę marki SuperFish Prestige. W ciągu ostatnich miesięcy poświęciliśmy wiele sił i środków na przygotowanie oferty precyzyjnie kierowanej do wybranej grupy konsumentów. Dziś jesteśmy przekonani, że możemy podjąć działania promujące nowy brand. I to robimy. Stworzyliśmy dedykowany profil lifestylowy na Facebooku, który ma za zadanie budowanie społeczności ludzi dzielących naszą pasję do tworzenia niebanalnych produktów. Ponadto dla naszych konsumentów przygotowaliśmy specjalny konkurs, w którym co dwa tygodnie do wygrania są zestawy prestiżowej biżuterii z brylantami. Konkurs będzie trwał przez trzy miesiące. Dodatkowe wsparcie to działania w internecie, materiały POS.

tagi: Bogusław Kowalski , Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Graal , Graal , SuperFish Prestige , produkty rybne ,