„Czas na zmiany” – nowy program lojalnościowy dla klientów detalicznych ZM „Pekpol Ostrołęka”
Niedziela, 01 marca 2015
Trwa nowa edycja programu lojalnościowego dla detalistów Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” pod nazwą „Czas na zmiany”. Do programu zostali zaproszeni klienci detaliczni, którzy zbierają punkty z produktów objętych programem i wymieniają je na atrakcyjne nagrody z puli kilkunastu propozycji nagród rzeczowych, jak sprzęt RTV i AGD, telefony, egzotyczne wycieczki, itd. Dodatkowo nagrodą główną w programie jest remont kuchni bądź sklepu.
Program „Czas na zmiany” daje uczestnikom możliwość zdobycia wielu atrakcyjnych nagród, a jego mechanizm jest prosty. Udział w programie biorą klienci detaliczni, którzy otrzymali zaproszenie do programu i zarejestrowali się na dedykowanej stronie programu www.czasnazmiany.pekpol.pl.
– Na wybranych produktach z oferty ZM „Pekpol Ostrołęka” znajdują się etykiety promocyjne „Czas na zmiany”, pod którymi ukryte są kody alfanumeryczne. Uczestnicy zbierają kody, wpisują je na swoim koncie, gdzie kody zamieniają się na punkty, a następnie punkty wymieniają na atrakcyjne nagrody. Dodatkowo nagrodą główną w programie jest remont kuchni bądź sklepu. Aby wziąć udział w programie skontaktuj się z przedstawicielem handlowym ZM „Pekpol Ostrołęka”. Zachęcam do wzięcia udziału, jest o co powalczyć – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka”.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.