Kampanie i Promocje

Marka Rapso i KRESTO w szczytnym celu

Wtorek, 27 stycznia 2015
16 stycznia w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się wyjątkowa gala charytatywna, zorganizowana przez magazyn „Businesswoman & life”. W wydarzeniu tym wzięły udział również marki Rapso i KRESTO, przekazując swoje produkty na rzecz potrzebujących dzieci. Będąca punktem kulminacyjnym wieczoru aukcja, poprowadzona przez Artura Barcisia, pozwoliła zebrać aż 46 tysięcy złotych, które przekazano Stowarzyszeniu „SOS Wioski Dziecięce”.

Każdego roku magazyn Businesswoman & life tworzy kalendarz gwiazd, którego ideą jest niesienie pomocy najmłodszym w potrzebie. Inicjatywa ta wspiera swoimi działaniami fundację „Akogo?” Pani Ewy Błaszczyk, a także Stowarzyszenie „SOS Wioski Dziecięce”. Nadrzędnym zadaniem projektu magazynu Businesswoman & life jest opieka nad najbardziej potrzebującymi, często osieroconymi dziećmi. Do akcji tej chętnie przyłączają się przedstawiciele świata mediów i biznesu. Na zdjęciach tworzących tegoroczną edycję kalendarza znaleźli się m.in. Cezary Pazura, Zbigniew Wodecki, Magdalena Liberda, Anna Śpiewak i Katarzyna Lerch. Na gali nie zabrakło również przedstawicieli marek Rapso i KRESTO, należących do grona sponsorów tego ważnego, społecznego wydarzenia. W trakcie wieczoru zaproszeni goście mogli również skosztować produktów, które zostały przekazane, by wesprzeć potrzebujące dzieci.

tagi: Rapso , Kresto , SOS Wioski Dziecięce , pomoc , VOG Polska ,