Z rynku FMCG

SERTOP ma 10 tys. fanów

Wtorek, 16 grudnia 2014 Autor: Monika Książek ,
Tyski producent serków topionych pojawił się na Facebooku dwa lata temu, aby jeszcze skuteczniej komunikować się z konsumentami.
 
- Zależało nam na wzmocnieniu wizerunku marki SERTOP oraz pozyskaniu jak największej liczby odbiorców i nawiązaniu z nimi kontaktu. W ciągu dwóch lat obecności w mediach społecznościowych polubiło nas dziesięć tysięcy osób, z czego jesteśmy niezwykle dumni! – mówi Aneta Będkowska Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem SERTOP sp. z o.o. - Cieszymy się, że w Polsce jest tak dużo miłośników naszych produktów i to w różnych przedziałach wiekowych. Liczba fanów jest dla nas potwierdzeniem znajomości marki i ponadczasowego charakteru serków topionych SERTOP, które produkujemy już od ponad 50-ciu lat!

tagi: Sertop , serki topione ,