Wiadomości

Butcher’s Pet Care - cztery lata na polskim rynku

Piątek, 21 listopada 2014 Autor: Monika Dawiec,
Polskie przedstawicielstwo brytyjskiego producenta wysokiej jakości mięsnej karmy dla zwierząt Butcher’s Pet Care świętuje cztery lata na polskim rynku.

Butcher’s Pet Care od 2010 roku należy do najszybciej rozwijających się brandów pet food w Polsce. Świadomość wspomagana marki kształtuje się na poziomie 25 %. Od czterech lat wizerunek jest sukcesywnie wspomagany ogólnopolskimi kampaniami PR i reklamowymi – głównie outodorowymi i telewizyjnymi oraz oryginalnymi działaniami np. pierwszy plac zabaw dla psów Wilanów Dog Park 
czy współpraca z Fundacją Szczęśliwe Macierzyństwo. 

Sprzedaż produktów Butcher’s Pet Care stale rośnie. Jest to z pewnością związane z coraz większą świadomość klientów w zakresie odżywiania swoich pupilów. Doceniają produkty naturalne, bez konserwantów i innych sztucznych wypełniaczy. Dla polskiego konsumenta liczy się jakość 
w przystępnej cenie.  

Butcher’s Pet Care Polska nawiązało współpracę z większością sieci handlowych i ciągle rozwija dystrybucję. Mimo, że rynek w ostatnim roku spowolnił, a największe firmy w segmencie notują spadki, Butcher’s ciągle rozwija się. W karmie mokrej notuje prawie 4% udziałów w wartościowej sprzedaży (za Nielsen). Sprzedaż wartościowa rośnie szybciej niż wolumenowa i notuje dwucyfrowe wzrosty. Produkty Butcher’s Pet Care są dostępne już w ponad 4000 punktów sprzedaży, z czego najważniejszym kanałem dystrybucji jest kanał nowoczesny - sieci. Przez cztery lata firma zweryfikowała portfel produktów dostosowując go do zapotrzebowania polskiego rynku. W ofercie znajdują się karmy dla psów i kotów w dwóch wariantach: podstawowy oraz suplementowany o specjalistyczny dodatek, np. wzmacniający stawy (linia Butcher’s Skin&Joints). 

W 2012 r. została uruchomiła nowoczesna fabryka w Anglii, która zwiększyła znacznie możliwości produkcyjne dla rosnącej sprzedaży i pozwoliła na rozwój innowacyjnych produktów również dla rynku CEE. Dwa razy do roku  firma wprowadza innowacje, odpowiadające na potrzeby klientów, wyróżniając się tym samym na rynku spośród konkurencji.

„Nowoczesne metody produkcyjne, przyjazne środowisku oraz restrykcyjne kontrole jakości, od ponad 27 lat gwarantują najwyższą jakość naszym produktom. Nowa fabryka obsługuje kilkanaście rynków europejskich” - powiedziała Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care. 

W przyszłości firma planuje ekspansję na kolejne rynki oraz wdrożenia nowych produktów, które zapewnią nam obecność we wszystkich kategoriach produktowych zgodnie z trendami rynkowymi. Stawiamy na wyjątkową na rynku masowym jakość  w atrakcyjnej cenie.

Misją  Butcher’s Pet Care jest troska o zdrowie i dobre samopoczucie psów i kotów, poprzez zmianę nawyków związanych z ich odżywianiem, stanowiących podstawę dobrych relacji między zwierzętami 
a ich właścicielami.

tagi: Butcher's Pet Care , zwierzęta , karma , cztery lata , rynek , mięsna karma ,