W tegorocznej edycji World Beverage Innovation Awards etykieta Żubrówki wystartowała w kategorii "Najlepszy projekt opakowania lub etykieta". Spośród 28 uczestników kategorii jury wybrało grono ścisłych finalistów, do którego ostatecznie trafiło 5 projektów, w tym etykieta limitowanej edycji Żubrówki. Wyniki ogłoszone zostały podczas uroczystej gali zorganizowanej w ramach targów BrauBeviale 2014 w Norymberdze.
Pierwsza edycja konkursu World Beverage Innovation Awards odbyła się w 2003 r. W ciągu 11 lat zyskał rangę najważniejszego w świecie konkursu w przemyśle napojów. Organizatorom przyświeca idea popularyzacji i nagradzania innowacji pojawiających się we wszystkich sektorach branży napojów na całym świecie. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 325 zgłoszeń z 40 krajów w 26 kategoriach.
"Etykieta termokurczliwa zdobiąca limitowaną edycję wódki Żubrówka w butelce 750ml znakomicie podkreśla charakter marki premium. Została wydrukowana na przeźroczystej folii PET przy wykorzystaniu innowacyjnego, hybrydowego procesu drukarskiego. Druk hybrydowy umożliwił uzyskanie żywych kolorów dzięki zastosowaniu farb UV w technologii flekso i jednoczesne wykorzystanie farby metalicznej naniesionej w technologii rotograwiury. Cały proces odbył się w jednym przebiegu maszyny drukarskiej." - mówi Waldemar Zdrodowski, wiceprezes Zarządu MASTERPRESS, i dodaje: "Miejscowo zastosowaliśmy również matowy lakier, co pozwoliło osiągnąć efekt zmiękczenia niektórych elementów wizualnych. Dodatkowo, w produkcji wykorzystaliśmy też preparat eliminujący występowanie plam mogących pojawiać się na niezadrukowanych obszarach etykiety w wyniku skraplania się pary wodnej."