Wiadomości

Ogólnopolska kampania reklamowa wesprze detalistów

Poniedziałek, 27 października 2014 Autor: Maja Święcka,
Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i Internet. Premiera spotu, nawiązującego do domowego smaku produktów marki, odbyła się 25 października.
Międzychód jest znaną marką ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej. Misją marki jest pokazanie, że gotowe dania mogą smakować jak domowe jedzenie. Produkty z Międzychodu: tradycyjne i kompletne dania gotowe, sosy pomidorowe, kultowe już przetwory warzywne takie jak ketchup i ogórki, a także dżemy i powidła przywołują na myśl smaki dzieciństwa. Dania i przetwory Międzychodu powstają w oparciu o tradycyjne, doskonalone przez lata receptury i bazują na naturalnych składnikach od regionalnych, zaufanych rolników. Międzychód szczyci się tym, że produkty z jego logo nie zawierają sztucznych konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku. Marka odpowiada w ten sposób na potrzeby konsumentów, którzy poszukując żywności pożywnej, ale wolnej od sztucznych dodatków, zwracają w stronę lokalnych producentów.
 
Tworząc kreację spotu, chcieliśmy podkreślić nasze zalety i to, co najbardziej nas wyróżnia: lokalność, polski smak, który pamiętamy z dzieciństwa i oczywiście jakość naszych produktów. Jesteśmy polską firmą, bazujemy na regionalnych warzywach i tradycyjnych, polskich przepisach, znanych z obiadów w rodzinnym gronie – mówi Magdalena Kasperczak, Dyrektor Marketingu. Akcja spotu dzieje się w plenerze, blisko natury. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu – spot oddaje wartości, które są bliskie naszej marce – dodaje.
 
Międzychód intensywnie buduje swoją rozpoznawalność w całej Polsce: pojawia się m.in. w prasie branżowej oraz na targach żywności, gdzie zdobywa uznanie konsumentów. Spot reklamowy, który wyemitują najpopularniejsze stacje telewizyjne oraz serwisy internetowe, jest kolejnym krokiem marki zmierzającym do budowy ogólnopolskiej dystrybucji.
 
Klienci sami zauważyli, kiedy wprowadziliśmy do sprzedaży produkty Międzychodu, coraz częściej po nie sięgają. Największą popularnością cieszy się  koncentrat  pomidorowy 190 g, który zajmuje drugie miejsce co do sprzedaży w moim sklepie. Klienci chwalą jego konsystencję i smak. Dobrze wypada też dżem truskawkowy, zwłaszcza na tle innej znanej marki. Moi Klienci są zadowoleni, że produkty Międzychodu wróciły na półkę. Ja też jestem klientką tej marki – opowiada Zofia Kaczmarek, kierowniczka Chaty Polskiej w Kostrzynie Wielkopolskim.
 
Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada. Strategię komunikacji oraz scenariusz spotu przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada MEC. Międzychód współpracuje też z agencją AdStone, która odpowiada za Social Media, oraz z Q&A Communications, która dba o kompleksową obsługę PR.

tagi: Międzychód , przetwory , dania gotowe , sosy pomidorowe , przetwory warzywne , ketchup , ogórki , dżemy , powidła ,