Owocowa linia Almette Fruit jest dostępna w ofercie Hochland Polska od lutego 2014 roku. Jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę - bez zagęstników, barwników i konserwantów. Linia Almette Fruit udowodniła, że Almette może istnieć również poza kanapką! Przeprowadzone badania pokazują, że już ponad 65% konsumentów używa owocowych smaków Almette jako przekąski, czy deseru, dodając go do naleśników, croissantow, gofrów i wszelkich słodkich, kulinarnych eksperymentów.
Linia Almette Fruit to teraz już cztery różnorodne warianty: Almette z Morelą i Wanilią, Almette z Gruszką z Jabłkiem Almette z Wiśnią i Żurawiną oraz Almette z Jagodą i Maliną.
Jednocześnie z wprowadzeniem na rynek nowej Almette z Morelą i Wanilią powraca silna kampania reklamowa linii Almette Fruit. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o owocowej linii w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji puszystego serka. Silna kampania potrwa do końca listopada i zawładnie głównymi kanałami telewizyjnymi, obejmie także kino oraz aktywności PR w prasie i Internecie. Aby wzmocnić widoczność nowej owocowej linii Almette Fruit, na półce sklepowej znajdą się specjalne materiały promocyjne i ekspozycyjne.
Cena sugerowana nowej Almette - z Morelą i Wanilią to 3,78 zł za opakowanie 150 g.