Wiadomości

Intensywny rozwój Czerwonych Torebek

Wtorek, 14 października 2014 Autor: Kasia Ogonowska,
Sieć dyskontowa Czerwona Torebka do końca roku planuje otwarcie jeszcze kilkunastu placówek. Większość z nich zostanie otwartych jeszcze przed sezonem świątecznym.

- Rynek dyskontów w Polsce intensywnie się rozwija, dlatego w przyszłym roku z pewnością chcielibyśmy wykorzystać tę dobrą koniunkturę. W 2015 r. zamierzamy kontynuować rozwój sieci Dyskont Czerwona Torebka na terenie całego kraju - powiedział portalowi hurtidetal.pl Maciej Bartosik, z Biura Prasowego spółki Czerwona Torebka.

Należąca do Grupy Handlowej Czerwona Torebka sieć dyskontowa posiada już 20 sklepów na terenie 12 polskich województw. Dwudziesty Dyskont Czerwona Torebka został otwarty 9 października w Kluczborku (woj. opolskie).

Sieć Dyskont Czerwona Torebka zadebiutowała w grudniu 2013 r. otwarciami w Gdańsku, Działdowie i Bydgoszczy. Do tej pory najwięcej  placówek należących do sieci zostało otwartych w Wielkopolsce (w Poznaniu, Lesznie oraz Wolsztynie). Dyskonty działają także w województwach pomorskim (Gdańsk, Słupsk), zachodniopomorskim (Szczecin), podkarpackim (Sanok), lubelskim (Zamość), podlaskim (Białystok), kujawsko-pomorskim (Bydgoszcz), śląskim (Bytom, Pszczyna), warmińsko-mazurskim (Działdowo, Mrągowo), lubuskim (Gorzów Wielkopolski, Szprotawa), małopolskim (Nowy Sącz) i dolnośląskim (Oleśnica). 

- Za pozyskiwanie nowych lokalizacji pod sklepy Dyskont Czerwona Torebka odpowiadają specjaliści w tej dziedzinie. Są to ludzie, którzy byli odpowiedzialni za rozwój sieci, które dziś są liderami na rynku handlowym. Nasi eksperci analizują lokalne rynki nieruchomości oraz wyszukują i pozyskują lokalizacje o najwyższym potencjale handlowym. Wiele zgłoszeń otrzymujemy również za pośrednictwem strony internetowej. Interesują nas lokalizacje o dużym potencjale handlowym zarówno w dużych miastach jak i w mniejszych miejscowościach powyżej 10 tysięcy mieszkańców - dodał Bartosik.

W ofercie sklepów dostępny jest asortyment ogólnospożywczy i przemysłowy. Spółka nie wprowadza marki własnej. 

 

tagi: Czerwona Torebka , handel , FMCG ,