- Jesteśmy w trakcie dopinania wszystkich szczegółów. Mam nadzieję, że od początku nowego roku herbata będzie już w wolnej sprzedaży. Spotkaliśmy się już z bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających targi Polagra Food 2014. Między innymi sieci handlowe, hotele, restauracje są otwarte na propozycje jeżeli chodzi o nasz produkt. Wejście do kanału tradycyjnego będzie naszym następnym krokiem w przyszłości – powiedziała Monika Lech z działu sprzedaży Marimax sp. z .o.o. sp. komandytowa.
W sprzedaży w Polsce pojawić się ma 10 różnych smaków w segmentu herbat czarnych, ziołowych oraz zielonych. Każde pudełko zawierać będzie po 20 foliowanych torebek herbaty.
- Rodzina Bigelow rozpoczęła swoją działalność w segmencie herbat już w 1945 roku. Obecnie posiadamy w Stanach Zjednoczonych około 30% rynku, a nasz eksport realizowany jest do ponad 30 krajów. W portfolio posiadamy ponad 120 smaków herbat specjalnych. Do dziś członkowie rodziny Bigelow są inspiracją przy produkcji naszych wyrobów herbacianych, począwszy od doboru najlepszych składników, do starannego mieszania - dodaje Gary Gabriel, International Sales Manager w Bigelow Tea.
Marimax zajmuje się produkcją, importem, dystrybucją, a także eksportem wysokiej jakości produktów spożywczych. Swoją ofertę kieruje do osób ceniących zdrowy styl życia.