To wazne, aby w plecaku kazdego dziecka, wracajacego pierwszego wrzesnia do szkoly, oprocz ksiazek, znalazla sie rowniez mala butelka wody. Rozpoczecie roku szkolnego to idealny moment na przekazywanie swoim pociechom wiedzy na temat zalet plynacych z picia wody.
Problem nadwagi i otylosci dotyka coraz mlodsze osoby. Wlasnie dlatego rodzice zaczynaja przywiazywac wieksza wage do tego, co pija i jedza ich dzieci. Rosnie swiadomosc roli wody i jej pozytywnego wplywu na funkcjonowanie organizmu juz od najmlodszych lat.
Nestl Pure Life to marka, ktora pomaga zaszczepiac w kolejnych pokoleniach milosc do picia wody. Dzieki temu nawet najmlodsze dzieci beda wiedzialy, ze woda nie tylko szybko gasi pragnienie, ale jest rowniez jednym z najlepszych i najprostszych sposobow, by pozostac zdrowym. Warto o tym pamietac nie tylko przy okazji rozpoczecia roku szkolnego.
Nestl Pure Life KIDS to zdrowa alternatywa dla slodkich i gazowanych napojow. Wygodna, poreczna butelka o pojemnosci 0,33l, idealnie pasuje do mniejszej dloni dziecka. Sportowy korek ulatwia picie i chroni przed rozlaniem sie wody w plecaku.
Dzieki kolorowym postaciom umieszczonym na etykiecie, dziecko chetniej siegnie po produkt. W maju br. nastapil pierwszy etap zmiany marki Nestl Aquarel na Nestl Pure Life. Jest to efekt strategii firmy, zakladajacej stworzenie brandu o globalnym zasiegu. Kolejnym etapem jest zmiana w segmencie wod dla dzieci: przejscie z Nestl Aquarel KIDS na Nestl Pure Life KIDS.
W ramach rebrandingu odswiezone zostalo rowniez opakowanie. Dwie wersje kolorystyczne etykiety i dwukolorowa zgrzewka sprawiaja, ze produkt jest jeszcze bardziej widoczny na polce. Aby docenic przywiazanie konsumentow do marki Nestl Aquarel KIDS – globalnej marki w segmencie wod dla dzieci – w nowym logotypie nadal widnieje napis Aquarel.