Kampanie i Promocje

2 miliony piw do wygrania

Piątek, 29 sierpnia 2014 Autor: Maja Święcka,
Ruszyła wielka loteria dla konsumentów marki SPECJAL! Na miłośników wyrazistego, esencjonalnego smaku piwa SPECJAL, którzy od lipca do grudnia kupią ulubiony trunek w promocyjnym opakowaniu, czeka pula 2 milionów puszek piwa SPECJAL Jasny Pełny do wygrania.
To pewne, że smak piwa SPECJAL najbardziej doceniają mieszkańcy północnej Polski i ich goście. Marka warzona w browarze w Elblągu tym razem zaprasza mieszkańców i turystów podróżujących przez północną Polskę do loterii „SPECJAL nagradza swoich”. Aby wziąć udział w promocji i wygrać SPECJALA Jasnego Pełnego – czyli to, co lubią i cenią konsumenci, wystarczy kupić promocyjne opakowanie piwa i zajrzeć pod kapsel.
 
Warzony w browarze Elblągu SPECJAL to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i największych w Polsce piwnych marek regionalnych. Od lat cieszy się szczególnym uznaniem mieszkańców północnej Polski. W tym roku właśnie dla nich SPECJAL uruchamia aktywację, która jest jedną z największych w historii marki. Przede wszystkim z myślą o swoich, o miłośnikach wyrazistego, esencjonalnego smaku piwa SPECJAL z północnych stron Polski, przygotowaliśmy specjalną promocję. To pierwsze działanie, które prowadzimy na taką skalę. Zależało nam, by odpowiednio uhonorować wszystkich smakoszy SPECJALA. Jesteśmy przekonani, że nagrody – promocyjne puszki piwa SPECJAL Jasne Pełne, trafią do prawdziwych fanów naszego trunku – mówi Barbara Rychel, Marketing Manager marek regionalnych w Grupie Żywiec.
 
Loteria „Specjal nagradza swoich” to jedno z wielu działań dla mieszkańców północnej Polski, w które marka SPECJAL angażuje się. W lipcu i sierpniu br. SPECJAL sponsoruje wydarzenia, które są ważne dla mieszkańców regionu i na stałe wpisały się w jego krajobraz. W dużej skali są to wydarzenia takie jak Baltic Sail, czy inscenizacja Bitwy pod Grunwaldem, ale SPECJALA nie zabraknie także w mniejszych miejscowościach na Pomorzu, Kujawach, Warmii i Mazurach. Imprezy, na których Specjal zapewnia szereg atrakcji to m.in. XIV Święto Pstrąga, Dni i Noce Szczytna, Festyn Kociewski, Dni Borów Tucholskich, Międzynarodowy Festiwal Folkloru, Dni Fromborka, Festiwal Jeziorak Szanty czy Festiwal Marzeń.
 
Oprócz ogródka piwnego, w którym w spokoju będzie można napić się ulubionego piwa, pojawią się też specjalne strefy aktywności, w których pełnoletni uczestnicy będą mierzyć się z ciekawymi zadaniami. Sprawdzian wiedzy o zasadach właściwego serwowania piwa, konkurs na najlepsze hasło promujące markę, czy zadania na spostrzegawczość to tylko niektóre atrakcje. Nagrodami w konkursach będą m.in. koszulki polo, smycze i szklanki z brandingiem SPECJALA. Dodatkowo osoby, które przy zakupie piwa odbiorą kupon, a następnie uzbierają 3 pieczątki, będą mogły otrzymać od marki SPECJAL personalizowany kufel do piwa, na którym wygrawerowane zostanie imię szczęśliwca. A wszystko po to, żeby podziękować mieszkańcom regionu za to, że od lat są wierni Specjalowi – podsumowuje Barbara Rychel, Marketing Manager marek regionalnych w Grupie Żywiec.

tagi: Specjal , piwo , browar , Żywiec , Grupa Żywiec ,