Wiadomości

Hochland w akcji „4 plastry to wygoda!”

Środa, 27 sierpnia 2014 Autor: Monika Książek ,
Hochland Polska rozpoczął kampanię edukacyjną promującą sery żółte, jako smaczne i zdrowe składniki śniadania i codziennej diety. To szczególnie ważne, aby uświadomić rodzicom przed powrotem dzieci do szkoły, co powinno się jeść zdrowo, smacznie i z pożytkiem dla rozwoju organizmu. Kampanii towarzyszy hasło „Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda!”
Kampania ma na celu pokazać, jak sprawnie przygotować zdrowe śniadanie. Dzieci idąc do szkoły zaczynają nowy, niezwykle ważny, etap życia. Będą potrzebować wsparcia, a przede wszystkim dużo siły. A wszystko przecież zaczyna się od jedzenia... Wapń to dla człowieka jeden z najważniejszych pierwiastków. Jego odpowiednia ilość w diecie to niezbędny warunek zdrowych kości, prawidłowego wzrostu i pełnej harmonii organizmu. Jego niedobór to groźba ciągłego zmęczenia, wad kręgosłupa i osteoporozy. Z badań Instytutu Żywności i Żywienia wynika, że polskie dzieci spożywają go zdecydowanie za mało. Żeby zapewnić organizmowi odpowiednią dzienną dawkę wapnia dziecko musiałoby wypić prawie litr mleka, zjeść prawie kilogram twarogu, albo... zjeść 4 plasterki sera żółtego Hochland!  
 
Pełnowartościowym źródłem wapnia są sery Hochland, które są w 100% naturalne i nie zawierają konserwantów, antybiotyków i tłuszczów roślinnych. Sery żółte Hochland powstają w samym sercu Mazowsza – w malowniczym Węgrowie. Tradycja ich produkcji sięga 1939 roku. Wtedy powstał tu pierwszy zakład serowarski, który działa nieprzerwanie do dziś. Pasja i zaangażowanie pracowników łączy to, co najlepsze w tradycji i nowoczesności. Dobry ser bierze swój początek od najlepszego mleka. Hochland dobrze zna swoich dostawców, których jest ich tylko kilkuset,  Bliskie relacje z gospodarstwami, dbałość o wiedzę gospodarzy i szkolenia są gwarancją najwyższej jakość mleka, z którego powstaje ser żółty Hochland. 
 
W ramach prowadzonej kampanii „Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda” – zaplanowano szereg aktywności PR w prasie i internecie. Jednocześnie Hochland promuje zabawę w kuchni i pyszne przepisy z wykorzystaniem serów żółtych Hochland, między innymi: „Kanapkę z żółtym serem i salami”, „Grzankę z żółtym serem i indykiem” oraz „Kanapkę z żółtym serem i truskawkami”.
 
Za przygotowanie koncepcji akcji odpowiada agencja reklamowa Grasp, a za realizację działań PR agencja Quality PR.

tagi: Hochland , sery , kampania , ser żółty ,