„Po raz drugi wprowadzamy piwo niepasteryzowane do oferty Kasztelana, po ubiegłorocznej, bardzo udanej premierze tego produktu." - mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska. „Kasztelan Niepasteryzowane zostało wówczas doskonale przyjęte zarówno przez konsumentów, jak i handlowców. Bardzo wysoko ocenione zostały jego unikalne walory smakowe. Kasztelan Niepasteryzowane ma, oryginalny, niepowtarzalny smak świeżego, niepasteryzowanego piwa, jak się okazuje, idealny na okres wiosenno-letni. Mam nadzieję, że i tym razem nasi konsumenci rozsmakują się w wyjątkowej świeżości Kasztelana Niepasteryzowanego." - dodaje Piotr Walenczak.
Równocześnie z ponownym pojawieniem się Kasztelana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „DZIŚ ŚWIEŻE Z BROWARU", realizowana na obszarze województwa kujawsko - pomorskiego i mazowieckiego. Są to obszary dominacji marki Kasztelan. Ponowne wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Kasztelana komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.
Piwo Kasztelan Niepasteryzowane dostępne będzie od kwietnia do końca sezonu w kanale tradycyjnym, na obszarze odpowiadającym zasięgowi marki. Kasztelan Niepasteryzowane sprzedawane będzie w butelkach o pojemności 0.5 L.
Autorem kreacji kampanii reklamowej jest agencja Red 8 Communications Group.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Directions OMD.
tagi: kasztelan , carlsberg polska ,
ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej...
W 2023 roku GK Gobarto wypracowała ponad 182 mln zł zysku...
Polacy myślą o gospodarce z coraz większym optymizmem, choć...
Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów...
Prawie 1/3 inwestycji jest finansowana leasingiem...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...