Kampanie i Promocje

Męskie Granie z nową kampanią reklamową

Wtorek, 22 lipca 2014 Autor: Monika Dawiec,
Ruszyła kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie 2014, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Projektowi towarzyszą zintegrowane działania we wszystkich kanałach, zarówno w wymiarze lokalnym, jak i ogólnopolskim.


Na potrzeby kampanii wspierającej trasę koncertową Męskie Granie 2014 nakręcony został spot telewizyjny wykorzystujący teledysk do singla „Elektryczny”, promującego tegoroczną edycję. W miastach, w których odbywają się koncerty, pojawiają się materiały OOH – billboardy, plakaty oraz siatki wielkoformatowe. Dodatkowo, w sklepach na terenie całego kraju dostępna jest limitowana edycja puszki oraz czteropaka Męskiego Grania 2014, o czym w punktach sprzedaży informują dedykowane materiały POS.

Trasa wspierana jest także w kanale digital. W tym roku specjalnie dla fanów muzyki przygotowana została niezwykle innowacyjna aktywacja internetowa – Zwrotka Żywca. Akcja polega na ułożeniu własnej zwrotki singla „Elektryczny” – użytkownicy mogą tworzyć z zestawu kilku tysięcy dostępnych wyrazów swoje własne zwrotki tegorocznego singla Męskiego Grania. Ułożony przez uczestników aktywacji utwór wykonują wybrani artyści z tegorocznego line-upu, m.in. Dawid Podsiadło, Nosowska, Marek Dyjak czy SMOLIK.

„Z okazji piątej edycji Męskiego Grania postanowiliśmy stworzyć coś wyjątkowego dla wszystkich fanów projektu. Zwrotka Żywca cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem internautów jeszcze przed startem kampanii. W ciągu trzech pierwszych dni, po publikacji zaledwie jednego wpisu na Facebooku, stronę akcji odwiedziło już 40 tysięcy osób. Nie możemy się doczekać, co przyniosą kolejne dni” – mówi Bartosz Gąsiorowski, Digital Manager marki Żywiec.

Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Just. Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Męskie Granie to projekt, w którym biorą udział najbardziej utalentowani i bezkompromisowi polscy artyści udowadniający, że rodzima sztuka jest bogata i różnorodna. Specjalnie na potrzeby tegorocznej trasy utworzony został zespół Męskie Granie Orkiestra, stanowiący kwintesencję tego, co w projekcie najlepsze – artystycznej różnorodności, odwagi i niebanalnych połączeń. W jego skład wchodzi dziesięć muzycznych osobowości: SMOLIK, BRODKA, Dawid Podsiadło, Olaf Deriglasoff, Piotrek EMADE Waglewski, Michał Sobolewski, Krzysztof „ZALEF” Zalewski, Michał „FOX” Król, Miłosz Pękala oraz Łukasz Korybalski.

tagi: Męskie Granie , koncert , Grupa Żywiec , promocja , kampania , reklama , Żywiec , piwo , trasa ,