W nowej edycji MEGALOTERII, podobnie jak w loterii trwającej od września 2013 r. do stycznia 2014 r., udział weźmie większość sklepów abc, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, EuroSklep oraz Gama. Akcja promocyjna obejmie ponad 8.300 placówek i potrwa do września br.
Aby wziąć udział w MEGALOTERII, wystarczy, że konsument zrobi zakupy za zaledwie 10 zł, a na paragonie znajdzie się przynajmniej jeden produkt ze specjalnej gazetki promocyjnej. Po zakupie należy już tylko wypełnić kupon loteryjny, wrzucić go razem z paragonem do specjalnej urny i… trzymać kciuki za losowanie.
MEGALOTERIA to jedno z wielu nowoczesnych narzędzi, jakie Grupa Eurocash oferuje swoim klientom, czyli tradycyjnym sklepom detalicznym, wspierając ich rozwój i budowę przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku. – „Dzięki tej akcji, lokalni przedsiębiorcy, którzy najczęściej dysponują ograniczonymi własnymi budżetami marketingowymi, a muszą walczyć o klientów z sieciami dyskontów oraz hipermarketami, otrzymują od nas wsparcie m.in. w postaci kampanii reklamowej w ogólnopolskiej telewizji. Z kolei konsumenci, robiąc zakupy w swoim lokalnym sklepie, mogą uczestniczyć w największej loterii polskiego handlu detalicznego” – mówi Luis Amaral, prezes Eurocash.
Tylko w pierwszym tygodniu trwania MEGALOTERII, czyli do końca kwietnia, Grupa Eurocash planuje emisję ponad 1.100 spotów telewizyjnych reklamujących loterię. Biorący udział w promocji franczyzobiorcy otrzymają ponadto pełne wsparcie akcji w samym sklepie, w tym niezbędne materiały promocyjne oraz logistykę.
„Do sklepów uczestniczących w pierwszej edycji MEGALOTERII dostarczyliśmy 310 ton materiałów promocyjnych. Dzięki reklamie w ogólnopolskiej telewizji dotarliśmy do niemal 30 milionów konsumentów. Do zwycięzców odjechało 100 samochodów Skoda Citigo. Ponadto wręczyliśmy nagrody za zaangażowanie dla pracowników 100 sklepów biorących udział w promocji – po 1000 zł dla personelu każdej zwycięskiej placówki” – podsumowuje Piotr Janiszewski, Menadżer ds. PR Grupy Eurocash.
W nowej edycji MEGALOTERII Grupa Eurocash również zamierza nagradzać zarówno konsumentów, na których czeka 100 samochodów Seat Mii, jak i franczyzobiorców.
Dwukrotnie w czasie trwania MEGALOTERII 250 sklepów, w których wrzuconych zostanie najwięcej kuponów loteryjnych, otrzyma po 1000 zł dla załogi sklepu. W sumie do rozdania będzie zatem 500 takich bonusów.
Ponadto, pięć razy w czasie trwania MEGALOTERII, 20 sklepów, które osiągną największą sprzedaż produktów promocyjnych w przeliczeniu na 1 metr kwadratowy, otrzymają po 1000 zł na promocję sklepu. Łącznie Eurocash rozda więc 100 takich nagród.